"HOLLYWOOD"

Hur klarar sej superkändisarna och supermodellerna från all övervikt och finnproblem?
Det ät inte något ovanligt med de! De får också acne och herpes! Men självklart går det att retucheras bort på bilder, men ifall man inte har PhotoShop hemma kan man fixa de problemen utan en retucheringspenna...!
Här listar jag våra svenska kändisars bästa Skönhetstips!

Vilket är ditt bästa skönhetstips?
Paradise hotel-singel 
Daphne Leon
- Gå på ansiktsbehandling en gång i veckan, det funkar. Kolla på mej, haha!

Amanda Renberg 
Amanda Renberg:
- Cliniques produkter för känslig hy, de har en jätte bra ansiktsmask. Sedan att få i sej mycket C-vitamin och sova mycket.


Petra "September" Marklund:
- Ångbasta och basta ofta. Duscha direkt efter träningen. Om du inte duschar på gymmet utan åker hem svettig täpps porerna till och du får lättare acne.


Nå?
You like?
Glöm inte prenumerera på bloglovin!
PussPuss♥

Kommentarer
Postat av: Junibarn

Yeah I do!

Smarta tips, jag letar alltid efter knep som gör så att min (än så länge) rätt fina hy inte ska blomma upp i finnstadiet. Cliniques grejer är verkligen jättebra, de rekomenderar jag verkligen!

C-vitamin är också jättebra för imunförsvaret, och i kombination med träning är det oslagbart. :) Har inte varit hemma från skolan pga. en enda dag sedan sommarlovet, det är nästan så att jag längta efter att bli sjuk.

Nååå.. har du offentsiellt börjat i UT nu? Gud vad roligt. :)

2009-02-21 @ 19:03:10
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0