Mina elever

Hejsan!
Hur mår ni? Jag mår prima!
Vi var på en föreläsning med klassen som hette Kukbruk. Någon snubbe som heter Manne har skrivit en bok som heter Kukbruk och han pratade lite om den! Vid slutet fick vi fråga lite frågor, vissa mer mer seriösa än andra(Wass!?).
Vi redovisade även våran PowerPoint vi gjorde om revoultionerna. Jag och Johan arbetade tillsammans och våran SO-lärare Kenneth såg mycket nöjd ut!

Jag älskar att dansa och lyssna på musik! Den radiokanal jag lyssnar helst på är nog Bandit för att de spelar just de gamla låtarna jag diggar :P
När jag dansar spelar det ingen roll vad det är för typ. Jag har dansat: balett, moderndans, jazz, svenska och ungerska folkdans, imrovisation och hiphop.
Nu är det så att jag är en danslärare och jag har 3 grannar som elever :)  Jag lär ut rumba, cha-cha och hiphop! De tycker att det är riktigt kul! Jag med :)
Nu har de i varjefall gått hem och jag tänkte ta datan och passa på att uppdatera innan Mark tar datan och börjar spela Fluff(eller Flyff eller vad *** det är!)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

- haha ja det är justin bobby min man, hurså ;d

2008-09-24 @ 20:45:22
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0