Måndag

Tjena!
Nu har jag bakat kladdkaka och kollat på One Tree Hill, lika sorligt som varje gång, när Lucas säger att han tänker flytta från Karen! Haha, men jag vet vad som kommer att hända xD

Idag var det ingen vanlig skoldag för mej och Emma. Vi två stog faktiskt i skolans café idag!
Jag bakade kärleksmums och Emma bakade kladdkaka. Vi sålde rätt mycket faktiskt! Haha, men det bästa av allt... Vi hade inga lektioner på hela dan! Eller, jo. Vi hade SO-prov på Amerikanska och Franska Revolutionen idag, men annars var det inget.

Jag ska nog skriva ner receptet på kärleksmumsen till bloggen så att ni ska kuna baka där hemma: de är as goda! Ni har väl inte missat massa recept jag har lagt in på bloggen? Kolla in kategorierna och Recept. Där ser ni allt!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0