Lördag

God Morron bloggen!

Idag vaknade jag JÄTTE tidigt och ville uppdatera men internet fungerade inte... "/

Det blev lite ändrade planer: Elvira bokade av våran filmkväll så jag och Emma väntade i onödan på att hon skulle ringa, så vi gjorde egna planer: vi köpte godis på 4-Gott och jag sovde över här! Vi åt tacos till kvällsmat och jag har börjat läsa en as bra bok som heter Simon och Sophie. Jag har läst hela 86 sidor på bara en timma typ... Njaa, kanske inte riktigt men typ! :)

Nu ska vi åka till Valhalla och simma 1 km! Det var ett tag sedan jag gjorde det sist men jag ska fanemej börja med det igen!

Off we go!
PussPuss 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får det roligt när du ska simma :)



Gillar du att simma eller? :)

2008-09-07 @ 18:26:24
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0