Jag har blivit utmanad!

Jaa, usch för dej Lina... Men som den snälla kompisen jag är, så antar jag utmaningen!
Haha!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
Wow, va kul när jag inte har någon bra bok nära mej... Det får bli mammas Löneadministration i Praktiken.
Det står: 1. Först görs alla bruttolöneavdrag, d v s alla avdrag före skatt, sjukavdrag pch andra

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En mobilladdare

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Det måste nog ha varit Las Vegas tror jag.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
 20:15

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Marks tjat om att ta bilder till hans blogg... Och TVn

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Innan 16 och då var jag ute med Tiffi

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Amanda&Linas blogg

8. Vad har du på dig?

En rosa morronrock

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Haha, I won't tell!

10. När skrattade du senast?
För ett litet tag sen!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Klockor, tavlor, fönster, högtalare och torkade blommor


12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nää, inte vad jag vet


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite lång :)

14. Vilken var den senaste film du såg?
Hitch! Jo, den är as bra! Älskar Will Smith, han e en grym skådis!


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder och lyxbil.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Att jag komer att bli nästa stora kändis :)  Mohahaha!


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? 

 Bli USAs president(då har man typ all makt i världen)

18. Tycker du om att dansa?
Love it!

19. George Bush? 

Hate it


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Ingen aning... beror på lite...

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, absolut!


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag vill träffa mormor och morfar...

ok jag utmanar
Mark

Thats it!
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Lina

MEN:D hallå har du typ ta-över-världen-anfall? bli usa:s president pfff.... iallafall om du nu kan svara på sånna här frågor för min skull borde du väl kunna börja i gympan med? ...för lilla linas skull:P puss

2008-09-10 @ 18:32:29
URL: http://amandalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0