Hola!

Idag har vi haft hälsodag i skolan, haha, döds tråkigt!
Vi började halv 10 och fick frukost i skolan, en HÄLSOSAM-frukost!
Senare gick vi igenom lite biologi, kroppens respons mot mat, vad är det som är nyttigt? Vad är onyttigt? Vad bör man undvika? Vad ska man överkonsumera? -.- Booring!
Sen kollade vi på någon konsig film som har gått på SVT och handlade om kroppsidealen... Jag tror att proramet hette Ramp...
Efter det fick vi as god Mexicana i bamba och efter det skulle vi till Ruddalen för att springa 2,5 km eller 4 km. Jag åkte moppe dit med Hanna och jag fick låna Irmas moppe-hjälm... som fick komma hem till mej för att Irma åkte innan mej...
Jag gick med Emma, Sandra, Emelie, Josse och Lina.
Sen fick vi åka hem...
Guess what? Jag har skaffat mej BDB! Asså, fatta: JAG, Mona har skaffat BDB! Jag som alltid varit emot det där! Haha, jaja... det är faktikt ganska kul!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Mina

heej, är du irani ?:)

2008-10-04 @ 17:01:47
URL: http://minaah.blogg.se/
Postat av: Mina

ahaa haha okej. Kan du persiska ?:)

2008-10-05 @ 18:08:47
URL: http://minaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0