Hemma hos Emma

Hejsan Bloggen!
Idag kommer jag att vara mycket dålig på att uppdatera: jag är hos Emma nu och sen ska vi till Elvira och kolla på film och äta godis! haha

Vi vet inte vilken film vi ska se på än, men vi ska till Hemmakväll och välja ut någon komedi. Kan ni rekomendera någon?

Idag fotades vi :P
Det enskildakortet blev ganska bra(tror jag). Spexet var kul att göra: alla såg jätte roliga ut! Haha. vissa var sekerterare, brandmän, bonde, kockar och 80-tals aerobicsintruktörer :P   Haha, det var as kul! Ni ska få se bilderna när jag har fått de.
På klassfotot tror jag inte att jag blev så bra: jag blev ganska undangömd fast att jag stog i mitten... menmen, det får bli som det blir :P

Nu måste jag gå för att Emma ÄLSKAR TV-serien Glamour och det börjar nu...

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha :)



Jag har sett vårat klassfoto :)

2008-09-07 @ 18:27:26
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0