Hello everybody!

Puh, jag är så trött!
Vaknade knappt i morse och allting gick jätte segt!
Vi började med idrott! Jaja, det gick väl bra! Men jag var ganska trött!
Sen hade vi bara två ämnen på schemat: Arbetspass och SO. Nu är det så att de två lärarna vi har är våra klassföreståndare så de kan liksom göra VAD de vill under de timmarna vi har de!
Så de bestämde att vi skulle jobba lite SO och lite NO innan lunchen och efter det lite matte(våran NO lärare är även våran matte lärare). Som ni märker underströk jag orden lite... Lite betyder ju inte så mycket, eller hur?
Men jag tror att våra lärare har missuppfattat och blandat ihop orden! Hela förmiddagen gick i snigeltakt! Helt seriöst! Det var så lång tråkigt! I SOn jobbar vi om revolutioner och i NO Fysik enegi...
Efter det fick vi i oss lite mat och gick igenom lite matte, procent och ränta.
Vi fick sluta ca 20 min tidigare!
Så jag och Emma åkte ner till stan.

Där lämnade hon tillbaka en väska hon köpt på Mango och jag köpte en cheeseburgare till henne från Donken.
Nu är jag jätte sugen på lite nutella-bröd!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: ja eller hur! :D

2008-09-03 @ 18:54:49
URL: http://lisaivarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja du :)



Visst kan skolan vara bara så tråkig ibland? :)

2008-09-07 @ 18:34:12
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0