Hej bloggen!

Idag har jag stuntat i att blogg överhuvudtaget! haha!

Och ni anar inte vad som har hänt! För en gångs skull hade jag FLOW under en mattelektion! Fatta... JAG! Som totalt fulländat suger på matte(finns det någpn söt kille som vill bli min lärare?)! Jag frågade Roggan knappt och jag kände att jag kunde det jag gjorde! Haha, nu e jag glad!
Stackars Emma gumman mådde inte så bra under dagen så hon åkte hem istället för att vila upp sej inför imorron dagens golf... Emma, om du läser detta: I LOVE YOU! Krya på dej! Drick tee och SOV!

Nu när vi ändå snackar om golfen. Högstadiet en golfvecka och det betyder helt enkelt att vi ska spela golf under denna veckan! Höhö, jag som är ett BIG fan av golf *ironi*.

PussPuss


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

lyckad bild :)



sv:tack! :D

2008-09-09 @ 20:06:55
URL: http://jjennyferr.blogg.se/
Postat av: Lina

GOLFVECKA! du?! HAHAHA ...HA söt bild btw;)

2008-09-10 @ 18:33:50
URL: http://amandalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0