God dagens!

Ursäkta att jag har varit så dålig med att uppdatera bloggen på sistånde! Jag får bara aldrig datan(Mark nördar sej med Flyff)! Nåväl, nu har jag den i alla fall!
Imorron ska vi ha en Hälso-dag med klassen. Jag går i idrottsklass och därför har vi idrott 3 gånger i veckan á 2x 60 min och 1 gång 2 timmar! Men iumed att jag går i idrottsklass så har vi även några hälsolektioner!
Så därför, imorron, Fredag så ska vi börja skolan 9.30. och inte äta frukost. Vi ska nämligen få det på skolan där de serverar "en lämplig frukost", sen ska vi göra någonting på golvet och på eftermiddan ska vi springa 2.5 km!

Nu ska jag ut med Tiffi!
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

- haha awh ;d

2008-09-25 @ 15:20:33
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0