4:an kommer väl snart...

Haha, Emma påpekade(rätt som hon hade) att jag inte uppdaterar bloggen så ofta, well idag har jag i varje fall skrivit 3 inlägg! Bra va? Fast det hela handlar väl om att ha något att skriva om! Ibland finns det inget man vill dela med sej med omvärlden. Fast så är det inte idag!
Läste nyss i Metro att våran älskade pirat Jack Sparrow ska komma tillbaka! Say what?!
Jaa, ni läste rätt: det ska komma en Pirates of Caribbean 4!
Jag menar... det är ju typ som att sätta en knorr på en elefant! Eller göra en 4:e film av The Lord of the Rings eller Spiderman! Det räcker med 3!
Joo, det stämmer i för sej, att Vid Världens Ände inte hade något vidare bra slut, men ändå!
Aja, jag ska inte döma filmen... Den kanske blir bra, who knows?
Men vad tycker ni? Är det bra att det kommer komma en 4:e Pirates of Caribbean?

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Christina

Fin blogg :)

2008-09-27 @ 14:39:45
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: Lina

MEN UPPDATERA fniss men visste du inte detXD et har ja vetat läääänge:P retas puss

2008-09-28 @ 14:42:39
URL: http://amandalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0