Tisdag

Då har skolan tagit slut  för denna tisdagen, men inte resten av dagen!
Jag ska nämligen sova över hos min älskade Emma<3 idag!
Jepp, på en vardag! Haha. Det är bara för att vi ska till pedagogen imorron och hon bor så mycket närmare än jag :)  Men det kommer att bli skoj! Sen har hon massa bilder på datan, så ifall jag har ork/lust så kan jag ladda upp massa bilder =P

Men innan det ska jag till Kennedy som är en gympaförening. Där är Lina och vi ska allt visa de små snorungarna hur man gör rundater & Co(haha, jag SKOJA, Lina! Tjalla inte nu =P !)

Nu ska jag räkna lite matte!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

När blir det mer dagens outfits?

2008-10-07 @ 17:40:19
Postat av: Epa und Rolf Solution

Frågestund på Huggsexa. Garanterat svar på ALLT!

2008-10-09 @ 12:23:52
URL: http://huggsexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0