Hej och hejdå!

Så sjukt dålig uppdatering, I know, men jag har varken tid eller ork till att upddatera om hur mina dagar har varit, det e ju inte heller så kul att läsa om de ifall man inte upplevt det. Så jag funderar över att sluta blogga, eller bara blogga om Skönhetstips. Det tycker jag är kul!

Jag har varit på frölunda tog idag med Emma och mamma och jag hittade ett par snygga baggy-jeans på BikBok. De kostade 499 kr. Men jag har ett gamalt presentkort på 72 kr kvar, så det kan jag ju använda.
Sen simmade vi alla 1 km igen. Shiit, va jobbigt!
Det var länge sen jag simmade 1 km och både jag och Emma klagade! Mohahaha

Men nu ska jag åka iväg igen.
Ska till Lázár och dansa cha-cha Rumba nu!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Diana

Så söt hund! Vad är det för ras?? Är det din?? Jeansen är från Sass &Bide! =) Vad gulligt av dig, tusen tack!! Så snällt! Har nya inlägg nu så kika gärna in! :)

2008-10-06 @ 18:44:31
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0