Onsdag

Halloj!

Sorry att jag varit så dålig med att uppdatera idag, men jag har varit i skolan och sen på stan med Emma.
I skolan hände inget speciellt. Vi bara snacka och satte upp mål inför terminen... Lite tråkigt menmen.

I stan så gick vi in på GinaTricot. Det har fått in en massa nya saker! B. la. en skinnjacka som jag blev kär i, fast den kostar 499 kr, så om vi ska köpa den får mamma göra det åt mej... :)  Sen såg jag ett par snygga jeans, även de för 499 kr.
Sen så gick vi in på ExpressoHouse i NK och åt varsin Browni, muuummmsss! Fyy fasiken va gott<33 Älskar det!
Nåväl, sen kikade vi in på Nordstan för Emma skulle köpa en ny väska. Tyvärr så hittade vi inga :(  Hon fick bli utan, fast hon gick hem med en ny kalender från Åhléns, ni vet, en sådan som jag har.
Efter det gick vi in på Donken och jag tog en Asian Beif och Emma tog en Lilla Menyn.
Fyy fasiken va ÄCKLIG Asian Beif är! Usch! Slängde hela skiten! Dränkt i soja var den! Bläää äckligt! Plus också att soja är dåligt för hjärtat(kan skriva om det i ett annat inlägg om ni vill)! Fy, köp den inte! Spendera de 70 kr på annat istället!

Jag åkte hem med en BH från H&M som jag är nöjd med. Jag tror dock inte att jag visar den på bloggen :P  Haha

Ha det bra!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-08-20 @ 18:29:47
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Olivia

Åh, jag såg också den skinnjackan! Såå snygg!

2008-08-20 @ 18:40:03
Postat av: Anna

jag älskar också brownies!

2008-08-20 @ 20:42:53
Postat av: Jesper

Jooo! Visa BHn!

2008-08-21 @ 15:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0