Måndag

Hejsan bloggen!

Haha, det blev en smärre chock när jag märkte i morse att solen bestämde sej att skina idag igen! Så därför klädde jag mej ganska lätt. Det blev typ samma som igår, fast med en tröja: en blå från United colors of Benneton(vet inte hur det stavas! "/ )  

Vi fick vårt nya schema! Hmm, kunde varit bättre, men dålig e den inte! Hyfsat nöjd är jag, längsta dan är måndagar då vi slutar halv 4! Och då är man utsvulten för maten var typ halv 12! Nåväl, man ska inte klaga! Haha!
Ja just det! Ang skolan: våran idrottslärare sa att vi skulle springa en miltid fredag. Nu på fredag! *GLURP* Say what? Hela klassen bara: ??
Men jag skojar inte! Vi ska, helt seriöst springa en mil på fredag. Och jag måste också göra det! Jag! Med den sämsta konditionen på hela vår runda jord! Jaa, jag vet, jag har sprungit och simmat flitigt under sommarlovet, men EN MIL?!?!?!

Efter skolan träffade jag mamma i stan för vi ville kika lite mer i Zara.
Jag hittade ett vitt baslinne och en rosa varm tröja.
Efter att vi var på Zara gick vi över till Mango, där jag inte hittade någonting, men mamma gjorde det!
En svart, snygg, sofistikerad kjol blev det för 399 kr.

Skriver mer sen!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, ja vet! OMG! :S:O Haha, de va typ va jag tänkte! :P Haha, å du, JAG har den sämsta konditionen på våran jord! :PxD Haha, jag e helt seriös... :S Haha, puss på dig. <3

2008-08-25 @ 19:47:56
Postat av: Anonym

Va skojj

2008-08-26 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0