Måndag

Idag har jag bara varit och njutigt av att vara ledig för sista gången(skolan börjar imorron).
Jag har ätit kaksmet(!) och kollat på TV, massvis med TV. När skolan drar igång har man ju inte tid med TV(eller jo, man får allt ta och fixa lite tid!)!
Nåväl, idag skulle jag egentligen ha träffat Elvira men hon skulle ha träning så det var typ ingen idée att åka över.

Jag letar efter de Perfekta gladiatorsanalerna. Vet ni var man kan köpa sådanna nu? Ingenstans, I know, men jag vill så gärna ha de nu så jag inte behöver irra runt i stan i vår i en deperat jakt efter gladiatorsandaler!

Såg ni förrästen Sanna Kallurs tabbe under OS idag? Stackaren ramlade vid första häcken! Det är synd, för hon är så jävla duktig!

Imorron börjar skolan som sagt och jag har laddat med kalendern, nya pennor, ett block :)     Ser framemot att träffa alla klasskamraterna

PussPuss

Kommentarer
Postat av: angelica

Vaa bara tvuuuuuuuungen att säga detta.. Du har SÅÅ fina ögon :)

2008-08-18 @ 18:04:08
URL: http://metheone.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaa jag vet! Stackars Sanna

2008-08-18 @ 18:14:11
Postat av: Lena

Lyckost! Jag började i torsdags!

2008-08-18 @ 18:16:54
Postat av: Emma vb

Jag längtar efter dig med :D mm stakars sanna hon är ju så duktig.. ses i mon älsk:D<33<33

2008-08-18 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0