Fullt upp

Hejsan bloggen!

Nu sitter jag här äntligen, så jag ska kunna uppdatera er på vad det är som har hänt!

Jag och Lina träffades hos henne på fredagen, innan vi åkte spårvagnen till hennes kompis som heter Amanda. Hon är hur snäll som helst! Haha, visst dansade vi mycket, Amanda^^?
Vi gick till Stenpiren där de kroppsvisiterade oss innan vi fick gå in. Väl därinne var det varmt. Jätte Varmt!
Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände sen men jag vet att vi gick runt lite grann i stan och mötte två andra kompisar till Lina. Vi drog till Stenpiren igen och jag och Amanda shejkade loss! Haha!
Fast de andra ville typ inte dansa så vi slutade och när klockan var lite över 00 så åkte jag hem till Lina och sov över där:
Vi tänkte nämligen dra till stan på lördag.

Vi kollade runt lite på Secondhand butiker, Gina, RedDevil, BikBok mm. Jag köpte bara ett linne från Monki(inlägget här nedan) vilket jag var så nöjd med att jag gick till Stenpiren den kvällen i den. Ojj, nu gick vi lite händelserna i förtid.
Lina skulle få gäster klockan 16 så vi fick skynda oss på stan :) 

När jag väl var hemma så ringde jag Lina(från min klass, alltså inte Lina jag nyss var med) och Elvira(också från min klass). De ville jättegärna hänga me till Stenpiren, så vi bestämde att vi skulle festa!
Det var as kul! Haha vi dansade som bara den! Elvira bytte till och med MSN adress med en kille som hon flitigt dansade med... Luktar det inte lite förälskelse, eller?

Jag kom hem vid 1 tiden och sov gott tills mamma inte väckte mej alldeles nyss! UUUHH, ja e såå trött!
Outfit från igårkväll visas lite senare!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Lina

Va kul det låter. Synd bara att jag inte är någon av de Linorna

2008-08-17 @ 13:15:23
Postat av: Anna

Haha, det är verkligen fullt upp!

2008-08-18 @ 13:18:14
Postat av: Olivia

Ojjdå, haha då hade ni ju fullt upp!

2008-08-18 @ 14:00:40
Postat av: Felicia

Men usch. Vilken lina snackar du om? Lämnade ni mig ute? :'(

Haha, jag skojar bara. Men säg till när vi ska ha singstarkväll. Jag är ledig vilken helg som helst nu i början av terminen. :)

2008-08-19 @ 22:25:54
URL: http://junibarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0